Drzewa Życia – spójrz na swoje zdrowie z innej perspektywy

Grupa LUX MED na przełomie września i października zorganizowała akcję informacyjno-edukayjną Drzewa Życia. Idea opierała się o drzewa, które są symbolem długowieczności, życia, ekologii. Wyrosła ona z przekonania, że należy o nie dbać tak samo, jak o swoje zdrowie. Łącząc te elementy  LUX MED nazwał swoje pakiety medyczne nazwami drzew.

Akcja spotkała się z zainteresowaniem mediów, informacja o akcji została opublikowana na ponad 50 portalach branżowych i konsumenckich. Film pokazujący świat z perspektywy mikroświata w ciągu 2 tygodni od publikacji został obejrzany ponad 220 000 razy.

W ramach kampanii powstało również video, w którym Robert Sosnowski – Managing Director agencji Biuro Podróży Reklamy, oraz Marzena Kowalska – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej LUX MED, omawiają ideę akcji.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=1w9y-l3Sg_A&list=UUwEENUPNsA7TYJM8_nrTy6g

Największe zainteresowanie wzbudzał główny element akcji, czyli całkowicie niestandardowe na rynku polskim nośniki, jakimi są mini billboardy, które z dokładnością odwzorowują tradycyjne billboardy w skali 1:12. Łącznie w 8 parkach w Polsce, zostało ustawionych ponad 100 tabliczek, które zachęcają do szanowania zieleni. Billboardy pojawiły się w warszawskich parkach: Ogród Botaniczny UW, Park Praski, ZOO, Powsin, Park Strumykowa, Park Henrykowski, Park Ceramiczna, Lasek Brzozowy. Idea akcji łączy nazwy planów medycznych firmy LUX MED z gatunkami drzew. Są to takie gatunki jak: dąb, brzoza, jarzębina, orzech, jodła, sosna, platan. Każdy nośnik nawiązuje do innego gatunku drzewa, na przykład billboard z informacjami o planie medycznym „Dąb”, został ustawiony pod dębem, tak jak „Jarzębina” pod jarzębiną. Dodatkowo, do aktywności podczas akcji, włączyły się różne społeczności. Zrobiono zdjęcia tabliczek przy znanych i wyjątkowych drzewach np. na zdjęciu Dąb Edward: http://regionwielkopolska.pl/katalog-obiektow/deby-rogalinskie.html

Całość kampanii wspierana jest przez patronów medialnych: Wirtualna Polska, Stowarzyszenie Ekologiczno – Kulturalne Klub Gaja, oraz serwisy: Palapa, Purpose, Lubię Drewno.

Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).

Po stronie klienta, kampanię nadzoruje Magdalena Trzcińska, Koordynator Projektów Marketingowych i Maciej Kuźma, Manager Marketingu Produktów LUX MED Sp. z o. o.